torsdag 23. april 2009

Eva er også produktiv

Siden det er Eva som har lagt inn tekst og bilder fra medlemsmøtene våre, så har hun ikke hatt mange bilder av seg selv på bloggen. (Beskjeden dame.) Nå når jeg først har prøvd meg med å kombinere tekst og bilder, så tenkte jeg det var på sin plass å presentere noe av det Eva også har vist fram på møtene. Her er iallefall noen få glimt fra det siste året.

Flott brikke!

... og her er handlenett
(SHOP - hvis det er flere enn meg som ikke koblet det med en gang)


Handlenettets andre side.
Det har ikke vært helt enkelt å få bilde og tekst til å komme akkurat der jeg kunne tenkt meg, men med litt trening etterhvert, kan det vel ikke bli annet enn bedre.
Hilsen Viola




1 kommentar:

La Perla sa...

Hei Viola! Det var en bra blogg, men jeg synes det er håpløst å legge inn tekst og bilder i blogspot. Det er nesten så jeg gir opp, og jeg har jo prøvd en stund...ikke så du skal miste motet altså, men det er dårlig vertøt for det her, eler så er det noe jeg ikke har skjønt...;-) Klem fra Hilde.