fredag 23. oktober 2009

Jubileumskurs 17. og 18. Oktober 2009

Så fint at det er flere som har kommet på banen med innlegg til Bloggen vår. Så nå, Eva, kan du slippe å skrive alle innleggene alene.

Som dere har sett av de to forrige innleggene, så hadde vi kurs med Susan Dahlberg fra Sverige sist helg. Etter min mening er hun en utrolig flink kunstner! Til bildene sine bruker hun selvfarget stoff og Japanske chiffonger. De tynne, tynne chiffongene legges oppå hverandre i flere lag og skaper fantastiske nyanser i fargene. Nå lager hun forholdsvis små bilder, men hun hadde med seg noen store bilder som hun også viste fram til oss. Flotte kunstverk! Adresse til hjemmesiden hennes er http://www.susandahlberg.se/

Susan hadde satt max 10 deltagere til hver dag, og selv om vi hadde to som kom fra Drammen, og ei fra Oslo, klarte vi dessverre ikke å fylle opp kursene helt.

Etter alle tilbakemeldingene, så virket det som at alle var svært godt fornøyd med kurset. Jeg må i alle fall si at jeg storkoste meg, og nå ser jeg ”Chiffong-bilde-motiver” overalt når jeg er ute og går.

Takk for en flott kurs helg til alle.












1 kommentar:

Gudveig HN sa...

Takk for fint kurs! Jeg er kjempeglad for at jeg fikk være med!!!